09 oktober 2010

Shopping (nej, inte kläder...)

Hejsan hoppsan!

Efter middagen sprang jag runt som ett jehu här hemma för att visa pappa vad jag har köpt idag. Det blev ett race över hela nedervåning i jakt på de nyförvärvade sakerna som jag redan hunnit sprida omkring mig. ;)
Först skuttade jag till diskmaskinen, slet ut de nya två matskålarna som Lilla och Tokboll just ätit premiärmåltiden ur. Efter det studsade jag vidare i extas till arbetsbänken, slänger fram den nya leksaken, en boll i ett snöre. Därefter hoppade jag ut till komoden i hallen och visade pappa gummikardan som Lilla redan hunnit testa. Sedan hittade jag inte den sista leksaken, en "pisstrasa", det vill säga ett repben. Sprang från tv-rum till köket vidare in i sovrummet på jakt efter leksaken. All denna motion samtidigt som jag överlyckligt ropade priserna för varje sak. Allt som allt gick det på 80 spänn, gissa om man är nöjd! :)

Nu skäller Tokboll vid dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar