07 november 2010

Grattis Ankan

Igår uppvaktade jag Ankan (japp, ännu ett alias) eftersom hon fyllt 18 nu i veckan. :) Det blev en middag på Droskan, tacobuffé, inte helt fel det ;) Sen kom vi på att det skulle vara roligt att gå på bio, så vi bokade biljetter till The social network och de dryga två timmarna vi hade att fördriva innan insläppet till filmen spenderades i spelrummet. Vi körde motorcykel, rally, slog på saken som mäter hur starkt man slår och försökte oss på att döda zombies, det sista var mindre lyckat, geväret bara sköt åt något håll. Jag vet inte ens om man kunde sikta med den över huvud taget...

På väg från Droskan till bion hittade vi en lampa som lyste upp i himlen, så vi passade på att leka genom att ställa oss framför lampan och försöka hänga med i dess ständiga rörelse, vi hoppades på att få se våra skuggor, ni vet som Batman-lampan. Men tji fick vi. Jag lyckades inte ens ställa mig framför lampan, utan när jag försökte mig på att följa lampans ljus gick jag alltid från lampan istället för att följa med den... Ankan var då bättre på det XD

Hade så fantastiskt roligt igår! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar