13 november 2010

Why so serious?

Tjena folket!
Idag har hundarna busat ute i snön. Skulle backa in mot husväggen med kameran för att inte vara ivägen för hundarna när de busade (det gör ont att få en 30 kg tung klump insprunget i knät...). Hur som haver backar jag mot väggen, ett steg, två steg... tredje steget kom en skräper i full rulle bakom mig medan jag backade, tappad balans där, men precis som jag tar ett till steg bakåt (för att återfå balansen) kommer en dallis om inte ännu fortare än skräpern. Tjong i medaljongen så hade jag en till hund i knävecken. Då sa det pang bom och jag föll, som tur var hann Lilla springa undan så jag bara snuddade i henne. Kraschade in i ena agilityhindret gjorde jag med. Så nu är det trasigt också... Mamma hade inte vett att tycka synd om avkomman sin, utan skrattade länge och gott. ;)


Ja, ni ser ju hur jag ser ut... och agilityhindret i hörnet lutar lite väl suspekt mot väggen för att vara helt... håller ni inte med?


Åh, just det, en ny favoritlåt: F**king Perfect - P!nk
Lyssna på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar